M&A Expert Consult ofera servicii de contabilitate primara, de gestiune si financiara.

Contabilitate primara

  • contabilitatea registrului de casa
  • contabilitatea notelor de intrare-receptie (nir-uri)
  • intocmirea deconturilor de cheltuieli
  • intocmirea facturilor care trebuie emise de catre client (facturare)
  • intocmirea de dispozitii de plata/incasare catre casierie
  • completarea de chitante, cecuri, ordine de plata, foi de varsamant
  • intocmirea de state de plata, pontaje
  • completarea registrului de evidenta a salariatilor etc.

Contabilitate de gestiune

  • evidenta global-valorica, cantitativ-valorica, dupa caz, si intocmirea balantei analitice a stocurilor
  • elaborarea balantei de verificare si a balantelor analitice
  • intocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare
  • evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori
  • evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii.


Contabilitate financiara

  • calculul impozitului pe profit sau a impozitului pe veniturile microintreprinderii, dupa caz, intocmirea si depunerea declaratiilor in termenele legale;
  • calculul impozitului pe dividende, intocmirea si depunerea declaratiilor privind impozitul pe dividende;
  • calculul impozitului pe veniturile persoanelor fizice si juridice nerezidente;
  • intocmirea decontului de TVA si depunerea acestuia in termenele legale;
  • consolidarea balantelor de verificare pentru grupuri de societãti si transpunerea lor în bilant;
  • intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare;
  • intocmirea de raportari contabile externe, daca specificul activitatii o impune catre parteneri, furnizori sau clienti externi;
  • lucrari specifice pentru participarea la licitatii publice de oferte;
  • informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii;
  • informarea permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil;
  • informari periodice privind schimbarile legislatiei fiscale privitoare la activitatea beneficiarului;
  • participarea cu ocazia verificarii contabilitatii de catre organele abilitate prin lege de a efectua controale financiare si fiscale;
  • intocmirea de dosare credite, dosare leasing;
  • obtinerea certificate fiscale, certificate constatatoare;
  • efectuarea de punctaje cu administratia financiara.